Методичні заходи

18 лютого був проведений майстер-клас для педагогів вихователем       

Сумцовою С.М. на тему “Використання прийомів мнемотехніки для розвитку зв’язного мовлення дошкільників”.

Відвідування науково-практичного семінару “Фітнес-школа” нашим інструктором з фізичного виховання Сумцовою С.М.

Семінар -практикум для наших  помічників вихователів

” Етика спілкування в ЗДО та взаємодія в колективі”.

Практичний психолог Терещеня М.О. провела консультацію для педагогів

“Iмідж сучасного вихователя ЗДО. Мова вихователя, як засiб розвитку культури мовлення дiтей”.

 

Проведення майстер-класу для педагогів вихователем Гулій Н.В. на тему “Методика Л.Шелестової , як засіб формування креативної особистості дитини”.

        

Проведення  майстер -класу для педагогів вихователем

Ждановою Н.Ф. “Гра – провідний вид діяльності для дошкільників”.

Звіт керівника перед громадськістю 

Участь Сумського ЗДО № 22 «Джерельце»

у конкурсах, заходах, акціях протягом 2018 – 2019 н.р.

Протягом 2018 – 2019 навчального року заклад дошкільної освіти брав участь у:

  •  біговому заході, напівмарафоні. Наші вихованці вибороли II призове місце, переможниця групи “Бджілка” Кріпак Анна.
  • у I (міському) етапі обласної виставки-огляду  кращих методичних розробок педагогічних працівників закладів дошкільної освіти  за зайняте II місце у номінації “Дидактичні матеріали” Сумцова Світлана Михайлівна та Галушка Лариса Григорівна – вихователі молодшої групи №6 “Пізнайко” отримали  Грамоту управління освіти і науки Сумської міської ради.
  • у міській виставці-конкурсі дизайнерського мистецтва “Сучасна садово-паркова скульптура” зайняте III місце Грамотою управління освіти і науки Сумської міської ради нагороджена Лозовицька Софія.  Керівник: Лозовицька Анна Миколаївна.
  • у міському конкурсі на кращий Інтернет-сайт закладу дошкільної освіти в 2019 році.
  • учасники Всеукраїнського заняття доброти про гуманне та відповідальне ставлення до тварин.
  • участь у Міському освітньому проекті “Голос рідної природи”.
  • участь педагогів у Міжнародному фестивалі освітніх технологій «Перспектива – Суми 2019».
    Заходи закладу:
  • участь в акції “Від щирого серця даруймо доброту”.
  • благодійна акція  “Осінній ярмарок”
  • конкурс поробок та малюнків
  • акція “Годівничка для пташок”
  • конкурс “Найкраща клумба”

 

Робота батьківського комітету

 Батьківський комітет протягом  року забезпечив наявність методично-навчальних матеріалів, засобів для розвитку дітей у формі розвиваючих ігор,  іграшок, меблів, а саме стільчиків у групах “Бджілка”, “Колобок”.  Оснащення груп “Казка”, “Пізнайко” телевізорами.  

   Зусиллями членами комітету, та заохочених до участі  батьків та осіб, які виявилися не байдужими до цих заходів , вдалося провести ремонти в деяких приміщеннях закладу: група “Пізнайко”, “Золота рибка”. роботи по озелененню території закладу та прикрашання клумб.

   Батьківський комітет приймав участь у підготовках до святкових заходів , проводив закупівлю необхідних матеріалів для пошиття святкових костюмів, для  виготовлення прикрас та та поробок в групах, проводив фотозйомки свят, проводив закупівлю таких вкрай необхідних речей для розвитку  дітей, як навчальні зошити, посібники, альбоми та канцелярське приладдя, художні книги, розвиваючі ігри та іграшки.

Педагогічна рада № 4

“Про підсумки діяльності педагогічного колективу за 2018-2019 навчальний рік”

План проведення:

  1. Аналіз виконання рішень попередньої педради.
  2. Аналіз стану освітньо-виховної роботи за навчальний рік.
  3. Готовність дітей 6-7 річного віку до навчання у школі.
  4. Рівень психологічної та фізичної готовності дітей до навчання у школі.
  5. Рівень мовленнєвих умінь дітей-логопатів.
  6. Рівень музичних здібностей та обдарованості дітей дошкільного віку.
  7. Організація літнього оздоровлення дітей.
  8. Творчі звіти педагогів.

Результати моніторингу якості освіти

Інформація

про проведення  моніторингу

рівня розвитку дітей дошкільного віку

(на кінець року)

На виконання наказу по навчальному закладу від  04.09.18 року № 54 «Про організацію та проведення  моніторингового дослідження у дошкільному підрозділі навчального закладу» упродовж грудня 2018 року був проведений моніторинг розвитку дітей відповідно віку, вивчено стан підготовки дітей, з метою аналізу та вивчення  заходів роботи з дітьми , які мають недостатній рівень сформованості основних  компетенцій.

Моніторинг проводиться вихователями, педагогами-спеціалістами  дошкільних груп з наданням методичної  та консультативної допомоги вихователем-методистом. Педагоги були забезпечені інструментарієм для здійснення моніторингу, матеріалами щодо фіксування результатів (таблицями, картками) та матеріалами проведення педагогічної діагностики.

Педагогічне оцінювання за системою показників нервово-психічного розвитку проводилося у групах дітей раннього віку фіксувалося у картках нервово-психологічного розвитку дитини раннього віку.

У молодших, середніх та старших групах, в групах компенсую чого типу моніторинг був проведений за авторською моделлю творчої групи         м. Суми та фіксувався у картках результатів моніторингу сформованості основних компетенцій. Результатами  моніторингового обстеження кожної дитини було внесено у таблички результатів моніторингу сформованості основних компетенцій відповідної вікової групи.

У процесі моніторингу педагоги досліджували рівень розвитку дітей за основними лініями Базового компоненту дошкільної освіти: «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина у природному довкіллі»,  «Дитина у природному довкіллі», «Дитина у світі культури», «Гра дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини».

У 2018-2019 навчальному році позитивна динаміка спостерігалася у розвитку фізичних якостей, особливо, у формуванні рухових умінь та навичок, творчому розвитку дітей молодшого віку. За результатами моніторингу розвитку дітей молодших груп було визначено, що із 62 обстежених дітей 85% мають розвиток відповідно віку, у 15% розвиток відстає , тому ці діти потребують додаткової уваги в літній період. Аналіз моніторингу на кінець року  молодшої групи «Пізнайко» (вихователі Сумцова С. М., Галушка Л. Г.) показав, що рівень успішності виріс на кінець року з 75% на 85%, а в групі «Золота рибка»  (вихователі Солдаткіна В. О., Вьюн С. М.)  із 70% зріс на 80%, що свідчить про достатній рівень освітнього процесу в групах.

За результатами моніторингу дітей середнього дошкільного віку за 2018-2019 навчальний рік було визначено, що із 58 обстежених дітей 80%  дітей мають розвиток відповідно віку, у 20% дітей розвиток відстає – ці діти потребують додаткової уваги педагогів та батьків. Аналіз моніторингу на кінець року  середньої  групи «Білосніжка» (вихователі Кабанець Л. М., Надєждіна Л.І.) показав, що рівень успішності виріс на кінець року з 70% на 75%, а в групі «Теремок» (вихователі Лозовицька А. М., Рижкова О. С.) із 71% зріс на 82%, що свідчить про достатній рівень освітнього процесу в групах.

Старші дошкільники у 2018-2019 навчальному році досягли більш високих показників у пізнавальній діяльності. Спостерігався стрімкий розвиток пізнавальних процесів, наявність певної системи знань. Змін зазнав і змістовий компонент ігрової діяльності. За результатами моніторингу розвитку дітей старшого дошкільного віку за 2018-2019 навчальний рік було визначено, що із 56 обстежених дітей 85% мають високий та достатній рівень розвитку відповідно віку, у 12% дітей розвиток відстає. Розвиток дітей старшої групи «Бджілка» (вихователі Сова М.Л., Словіковська Т. М.) на 10% кращий у порівнянні з дітьми старшої групи «Колобок» (вихователі Картушина С. В., Гулій Н.В.).

Розвиток дітей із порушенням мовлення в групах компенсую чого типу був спрямований на корекцію мовного дефекту. За результатами моніторингу розвитку дітей групи компенсую чого типу «Казка» за 2018-2019 навчальний рік було визначено, що із 12 обстежених дітей  77% дітей мають розвиток відповідно віку, у 23% дітей  розвиток відстає – ці діти потребують додаткової уваги педагогів та батьків. Аналіз моніторингу на кінець року групи компенсую чого типу «Калинка» показав, що рівень успішності виріс на кінець року з 68% на 73%, що свідчить про середній рівень освітнього процесу в групі.

РЕКОМЕНДОВАНО:

  1. Вихователям груп раннього віку:

1.1.Використовувати технологію «Створення ситуації успіху» для дітей у різних видах діяльності.

1.2. Проводити індивідуальну роботу з дітьми, які мають відставання у розвитку відповідно віку.

1.3. Проводити просвітницьку роботу з батьками щодо розвитку активного мовлення та сенсорних понять.

  1. Вихователям дошкільних груп:

2.1. Планувати та проводити індивідуальну роботу щодо формування необхідних  компетентностей з дітьми, які потребують підвищення рівня відповідних компетентностей.

2.2. Провести роз’яснювальну роботу з батьками дітей щодо необхідності роботи з дітьми вдома з розвитку пізнавальної сфери та мовлення.

  1. Педагогам груп компенсую чого типу:

3.1. Вихователям планувати та проводити артикуляційну гімнастику, ігри на координацію рухів.

3.2. Контролювати мовлення дітей та коригувати його під час всіх видів діяльності, враховуючи поради вчителя-логопеда.

3.3. Планувати та проводити індивідуальну роботу з дітьми, які мають середній рівень сформованості пізнавальної сфери

Проведення педгодини що до протидії булінгу в закладі

З цією метаю адміністрацією закладу було створено Наказ “Про недопущення випадків булінгу, порушення педагогічними працівниками норм професійної етики”, з яким ознайомили колектив закладу. Практичний психолог Лампак К.О. провела консультацію з працівниками.

 Педагогічна рада № 2

на тему “Застосування ІКТ в освітньому процесі”

Педагоги розглянули наступні питання:

  • “Інформаційно- комунікаційні технології”

  • “Рівень професійної майстерності щодо використання ІКТ в освітньому процесі”

  • взяли участь у майстер- класі “Створення та використання мультимедійних презентацій, розвиваючих ігор в освітньому процесі ЗДО”

new107

 

Педагогічна рада № 3

на тему: «Екологічне виховання дошкільників»

Проведення нетрадицiйних батькiвських зборiв в старшiй групi “Колобок” на тему
” Гото
внiсть дитини до школи”

21 лютого в дошкільному закладі відбувся колективний перегляд заняття у старшій групі “Колобок” по підготовці дітей до школи. На якому були присутні батьки, педагоги вчителі початкових класів ЗОШ № 22

Колективний перегляд заняття у старшій групі “Золота рибка” по підготовці дітей до школи

Педагоги нашого закладу відвідали п’яті обласні Читання з Гуманної Педагогіки “Сім’я – лоно культури людства” у м.Лебедин.

21.12.2017 в ДНЗ №22 “Джерельце”

була проведена педагогічна рада на тему:

” Формування мовленнєвої культури дошкільників у процесі навчання  розповідання за картинами”