Консультації:
Iнтелектуальні карти
Безпека життeдiяльностi
Геокешинг
Гра, як провiдний вид дiяльностi
Гра-стратегiя
Куточок книги
Методичні рекомендації, щодо нацiональних куточкiв
Органiзацiя театралiзованоi дiяльностi
Пiдготовка до школи
Правила батькам
Формування свiтогляду
18 лютого був проведений майстер-клас для педагогів вихователем
Сумцовою С.М. на тему “Використання прийомів мнемотехніки для розвитку зв’язного мовлення дошкільників”.
Відвідування науково-практичного семінару “Фітнес-школа” нашим інструктором з фізичного виховання Сумцовою С.М.
Семінар -практикум для наших помічників вихователів
” Етика спілкування в ЗДО та взаємодія в колективі”.
Практичний психолог Терещеня М.О. провела консультацію для педагогів
“Iмідж сучасного вихователя ЗДО. Мова вихователя, як засiб розвитку культури мовлення дiтей”.
Проведення майстер-класу для педагогів вихователем Гулій Н.В. на тему “Методика Л.Шелестової , як засіб формування креативної особистості дитини”.
Проведення майстер -класу для педагогів вихователем
Ждановою Н.Ф. “Гра – провідний вид діяльності для дошкільників”.
Звіт керівника перед громадськістю
Участь Сумського ЗДО № 22 «Джерельце»
у конкурсах, заходах, акціях протягом 2018 – 2019 н.р.
Протягом 2018 – 2019 навчального року заклад дошкільної освіти брав участь у:
- біговому заході, напівмарафоні. Наші вихованці вибороли II призове місце, переможниця групи “Бджілка” Кріпак Анна.
- у I (міському) етапі обласної виставки-огляду кращих методичних розробок педагогічних працівників закладів дошкільної освіти за зайняте II місце у номінації “Дидактичні матеріали” Сумцова Світлана Михайлівна та Галушка Лариса Григорівна – вихователі молодшої групи №6 “Пізнайко” отримали Грамоту управління освіти і науки Сумської міської ради.
- у міській виставці-конкурсі дизайнерського мистецтва “Сучасна садово-паркова скульптура” зайняте III місце Грамотою управління освіти і науки Сумської міської ради нагороджена Лозовицька Софія. Керівник: Лозовицька Анна Миколаївна.
- у міському конкурсі на кращий Інтернет-сайт закладу дошкільної освіти в 2019 році.
- учасники Всеукраїнського заняття доброти про гуманне та відповідальне ставлення до тварин.
- участь у Міському освітньому проекті “Голос рідної природи”.
- участь педагогів у Міжнародному фестивалі освітніх технологій «Перспектива – Суми 2019».
Заходи закладу: - участь в акції “Від щирого серця даруймо доброту”.
- благодійна акція “Осінній ярмарок”
- конкурс поробок та малюнків
- акція “Годівничка для пташок”
- конкурс “Найкраща клумба”
Робота батьківського комітету
Батьківський комітет протягом року забезпечив наявність методично-навчальних матеріалів, засобів для розвитку дітей у формі розвиваючих ігор, іграшок, меблів, а саме стільчиків у групах “Бджілка”, “Колобок”. Оснащення груп “Казка”, “Пізнайко” телевізорами.
Зусиллями членами комітету, та заохочених до участі батьків та осіб, які виявилися не байдужими до цих заходів , вдалося провести ремонти в деяких приміщеннях закладу: група “Пізнайко”, “Золота рибка”. роботи по озелененню території закладу та прикрашання клумб.
Батьківський комітет приймав участь у підготовках до святкових заходів , проводив закупівлю необхідних матеріалів для пошиття святкових костюмів, для виготовлення прикрас та та поробок в групах, проводив фотозйомки свят, проводив закупівлю таких вкрай необхідних речей для розвитку дітей, як навчальні зошити, посібники, альбоми та канцелярське приладдя, художні книги, розвиваючі ігри та іграшки.
Педагогічна рада № 4
“Про підсумки діяльності педагогічного колективу за 2018-2019 навчальний рік”
План проведення:
- Аналіз виконання рішень попередньої педради.
- Аналіз стану освітньо-виховної роботи за навчальний рік.
- Готовність дітей 6-7 річного віку до навчання у школі.
- Рівень психологічної та фізичної готовності дітей до навчання у школі.
- Рівень мовленнєвих умінь дітей-логопатів.
- Рівень музичних здібностей та обдарованості дітей дошкільного віку.
- Організація літнього оздоровлення дітей.
- Творчі звіти педагогів.
Результати моніторингу якості освіти
Інформація
про проведення моніторингу
рівня розвитку дітей дошкільного віку
(на кінець року)
На виконання наказу по навчальному закладу від 04.09.18 року № 54 «Про організацію та проведення моніторингового дослідження у дошкільному підрозділі навчального закладу» упродовж грудня 2018 року був проведений моніторинг розвитку дітей відповідно віку, вивчено стан підготовки дітей, з метою аналізу та вивчення заходів роботи з дітьми , які мають недостатній рівень сформованості основних компетенцій.
Моніторинг проводиться вихователями, педагогами-спеціалістами дошкільних груп з наданням методичної та консультативної допомоги вихователем-методистом. Педагоги були забезпечені інструментарієм для здійснення моніторингу, матеріалами щодо фіксування результатів (таблицями, картками) та матеріалами проведення педагогічної діагностики.
Педагогічне оцінювання за системою показників нервово-психічного розвитку проводилося у групах дітей раннього віку фіксувалося у картках нервово-психологічного розвитку дитини раннього віку.
У молодших, середніх та старших групах, в групах компенсую чого типу моніторинг був проведений за авторською моделлю творчої групи м. Суми та фіксувався у картках результатів моніторингу сформованості основних компетенцій. Результатами моніторингового обстеження кожної дитини було внесено у таблички результатів моніторингу сформованості основних компетенцій відповідної вікової групи.
У процесі моніторингу педагоги досліджували рівень розвитку дітей за основними лініями Базового компоненту дошкільної освіти: «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина у природному довкіллі», «Дитина у природному довкіллі», «Дитина у світі культури», «Гра дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини».
У 2018-2019 навчальному році позитивна динаміка спостерігалася у розвитку фізичних якостей, особливо, у формуванні рухових умінь та навичок, творчому розвитку дітей молодшого віку. За результатами моніторингу розвитку дітей молодших груп було визначено, що із 62 обстежених дітей 85% мають розвиток відповідно віку, у 15% розвиток відстає , тому ці діти потребують додаткової уваги в літній період. Аналіз моніторингу на кінець року молодшої групи «Пізнайко» (вихователі Сумцова С. М., Галушка Л. Г.) показав, що рівень успішності виріс на кінець року з 75% на 85%, а в групі «Золота рибка» (вихователі Солдаткіна В. О., Вьюн С. М.) із 70% зріс на 80%, що свідчить про достатній рівень освітнього процесу в групах.
За результатами моніторингу дітей середнього дошкільного віку за 2018-2019 навчальний рік було визначено, що із 58 обстежених дітей 80% дітей мають розвиток відповідно віку, у 20% дітей розвиток відстає – ці діти потребують додаткової уваги педагогів та батьків. Аналіз моніторингу на кінець року середньої групи «Білосніжка» (вихователі Кабанець Л. М., Надєждіна Л.І.) показав, що рівень успішності виріс на кінець року з 70% на 75%, а в групі «Теремок» (вихователі Лозовицька А. М., Рижкова О. С.) із 71% зріс на 82%, що свідчить про достатній рівень освітнього процесу в групах.
Старші дошкільники у 2018-2019 навчальному році досягли більш високих показників у пізнавальній діяльності. Спостерігався стрімкий розвиток пізнавальних процесів, наявність певної системи знань. Змін зазнав і змістовий компонент ігрової діяльності. За результатами моніторингу розвитку дітей старшого дошкільного віку за 2018-2019 навчальний рік було визначено, що із 56 обстежених дітей 85% мають високий та достатній рівень розвитку відповідно віку, у 12% дітей розвиток відстає. Розвиток дітей старшої групи «Бджілка» (вихователі Сова М.Л., Словіковська Т. М.) на 10% кращий у порівнянні з дітьми старшої групи «Колобок» (вихователі Картушина С. В., Гулій Н.В.).
Розвиток дітей із порушенням мовлення в групах компенсую чого типу був спрямований на корекцію мовного дефекту. За результатами моніторингу розвитку дітей групи компенсую чого типу «Казка» за 2018-2019 навчальний рік було визначено, що із 12 обстежених дітей 77% дітей мають розвиток відповідно віку, у 23% дітей розвиток відстає – ці діти потребують додаткової уваги педагогів та батьків. Аналіз моніторингу на кінець року групи компенсую чого типу «Калинка» показав, що рівень успішності виріс на кінець року з 68% на 73%, що свідчить про середній рівень освітнього процесу в групі.
РЕКОМЕНДОВАНО:
- Вихователям груп раннього віку:
1.1.Використовувати технологію «Створення ситуації успіху» для дітей у різних видах діяльності.
1.2. Проводити індивідуальну роботу з дітьми, які мають відставання у розвитку відповідно віку.
1.3. Проводити просвітницьку роботу з батьками щодо розвитку активного мовлення та сенсорних понять.
- Вихователям дошкільних груп:
2.1. Планувати та проводити індивідуальну роботу щодо формування необхідних компетентностей з дітьми, які потребують підвищення рівня відповідних компетентностей.
2.2. Провести роз’яснювальну роботу з батьками дітей щодо необхідності роботи з дітьми вдома з розвитку пізнавальної сфери та мовлення.
- Педагогам груп компенсую чого типу:
3.1. Вихователям планувати та проводити артикуляційну гімнастику, ігри на координацію рухів.
3.2. Контролювати мовлення дітей та коригувати його під час всіх видів діяльності, враховуючи поради вчителя-логопеда.
3.3. Планувати та проводити індивідуальну роботу з дітьми, які мають середній рівень сформованості пізнавальної сфери
Проведення педгодини що до протидії булінгу в закладі
З цією метаю адміністрацією закладу було створено Наказ “Про недопущення випадків булінгу, порушення педагогічними працівниками норм професійної етики”, з яким ознайомили колектив закладу. Практичний психолог Лампак К.О. провела консультацію з працівниками.
Педагогічна рада № 2
на тему “Застосування ІКТ в освітньому процесі”
Педагоги розглянули наступні питання:
-
“Інформаційно- комунікаційні технології”
-
“Рівень професійної майстерності щодо використання ІКТ в освітньому процесі”
-
взяли участь у майстер- класі “Створення та використання мультимедійних презентацій, розвиваючих ігор в освітньому процесі ЗДО”
Педагогічна рада № 3
на тему: «Екологічне виховання дошкільників»
Проведення нетрадицiйних батькiвських зборiв в старшiй групi “Колобок” на тему
” Гото внiсть дитини до школи”
21 лютого в дошкільному закладі відбувся колективний перегляд заняття у старшій групі “Колобок” по підготовці дітей до школи. На якому були присутні батьки, педагоги вчителі початкових класів ЗОШ № 22
Колективний перегляд заняття у старшій групі “Золота рибка” по підготовці дітей до школи
Педагоги нашого закладу відвідали п’яті обласні Читання з Гуманної Педагогіки “Сім’я – лоно культури людства” у м.Лебедин.
21.12.2017 в ДНЗ №22 “Джерельце”
була проведена педагогічна рада на тему:
” Формування мовленнєвої культури дошкільників у процесі навчання розповідання за картинами”