Кабінет психолога

 

З дітьми працює практичний психолог

Терещеня Марина Олександрівна

 

ЗВІТ

про проведення «Тижня психології» у 2020-2021 н. р.

 практичним психологом ДНЗ

Терещені Марини Олександрівни

Протягом 19.04.2021 — 23.04.2021 року в нашому закладі відбувся тематичний тиждень психології.

Тиждень психології відбувся з метою виникнення інтересу педагогів та батьків до психології, підвищення їхньої компетентності в питаннях психічного розвитку діток, з метою створення емоційно – позитивної атмосфери спілкування дітей, батьків та колективу нашого ДНЗ.

Впродовж тижня робота була спрямована на оптимізацію виховного процесу, покращення взаємин у тріаді «дитина-батьки-вихователь» та психологічного клімату у групах садочка, розкриття творчого потенціалу, створення позитивного емоційного настрою.

 

19 квітня (понеділок) «День настрою» – Відбулося відкриття тижня психології. В цей день для педагогів проходила акція «Баночка настрою», де вихователі заповняли баночку смайликами відповідно до свого емоційного стану. У дітей старших груп активно проходило корекційно – розвивальне заняття «У Смайлика на гостині»

 

 

 

 

20 квітня (вівторок) «День доброти» – зранку  лунали вірші, вислови про добро.  З дітьми молодших груп було проведене заняття-бесіду «Стежиною добра». А для дітей середніх груп проходило заняття «Пізнаємо Добро» . Мета – виховати в дітей почуття дружелюбності, вміння оцінювати свої вчинки, проявляти доброту по відношенню до інших. Під час заняття було використано багато цікавих вправ але найбільше дітям сподобалася  музико-терапія, досліднецька вправа «Яке добро на  дотик?» та релаксаційна вправа «Сонячні зайчики». Діти створили за допомогою фарб та прозорого мольберту коллаж «Долоньки доброти». Кожна група виділилася креативністю та яскравістю під час художньої творчості.

 

Батьки дитячого садочку разом з дітьми активно долучилися до акції «Обійму безкоштовно», яка дуже сподобалася дітям, вони були активні та веселі, кожен хотів прийняти участі в акції.

21 квітня (середа) «День креативності» – в цей день батькам були надані поради щодо «Як творчо розвивати дитину», а також батьки разом з дітьми дивились розвиваючий відео урок для дітей «З любов’ю до дітей». З педагогами була заповнена інтерактивна дошка «Jamboard» приємними побажаннями колегам.

 

22 квітня (четвер) «День самопізнання»  – в цей день основну увагу було приділено беспосередньо дітям. З дітьми середньої групи було проведено вправу на створення колажу «Букет ромашок». Метою створення колажу  було вчити дітей розуміти власну індивідуальність та неповторність, зруртовувати колектив дітей. Під час виконаня творчого завдання кожна група проявила креативність, неповторність.

23 квітня (пятниця) «День мрій» Всесвітній день «Психології». Батьки та вихователі приймали участь в акції «Моя заповітна мрія». Мета цього завдання, це – створення сприятливого емоційного клімату у закладі освіти, вчити вихованців ставити цілі й вірити у їх здійснення, сприяти розвитку комунікативних навичок.

 

Ось і закінчився «Тиждень психології», цей тиждень був цікавий, яскравий та насичений цікавими видами діяльності. Всі учасники навчального процесу взяли активну участі у проведенні занять, акцій.

Неодмінними супутниками творчого процесу стали гарний настрій, активна взаємодія та дружні посмішки. Тиждень психології став справжнім святом для душі!

Увага! Якщо Ви стали свідком булінгу, відразу сповістіть про це адміністрацію заклада або психолога. Та заповніть заяву за зразком.

ЗАКОН УКРАЇНИ “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)”

Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)

 

 

Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)”

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fzakon.rada.gov.ua%2Flaws%2Fshow%2F2657-19%3Ffbclid%3DIwAR1v9rbC5FpfouRtLQtzh4IirFwinsBXkMHt_fju4j4FlIiWzZjSHPHZhbE%23Text&h=AT1X5-nnD9tg_Xa54hzaTn-gCsd7r9blC2gKQfLm_iNt0OUsp6rFe_4xSwzxtLJzxhitjfMomSTQYX9KifpSZKbtbVrpFXDlg_wXQ-lQPKwRGJ4wwPD8YIQIliIDy9wCoWSbzyvkflxCeDY

 

 

 

 

Найважливіше, не залишайтеся осторонь, якщо Ви стали свідком насильства над людиною ,або не дай Боже, дитиною! Реагуйте! Не дозволяйте собі порушувати почуття безпеки до Вас вашої дитини. Адже НАЙКРАЩЕ, ЩО МИ МОЖЕМО ДАТИ ДІТЯМ – ЩАСЛИВЕ І БЕЗПЕЧНЕ ДИТИНСТВО. Наше майбутнє, у наших руках!

Керуючись листом ЛИСТ МОН ВІД 18.05.2018 №1/11-5480

Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству

Міністерство з метою виконання законодавчих вимог Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» від 7 грудня 2017 року № 2229 надсилає для використання у профілактичній освітній діяльності методичні рекомендації, розроблені спільно з Міністерством молоді та спорту України (додаються).

БЕЗКОШТОВНІ «ГАРЯЧІ» ТЕЛЕФОННІ ЛІНІЇ

  • Національна дитяча «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» Центру «ЛА СТРАДА-УКРАЇНА»:

0-800-500-333 (для дзвінків з мобільного)

З’явилася в Україні з початку 2013 року. Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники. Тут маленькі українці знайдуть підтримку та пораду стосовно своїх проблем. Батьки, вчителі та вихователі матимуть змогу оперативно отримати індивідуальну консультацію стосовно порушень прав дітей. Дзвінки на лінію – безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх операторів.

  • Національна «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» з питань запобігання насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога):

0-800-500-335 та 116-123 (безкоштовно з міських телефонів), 386 – для абонентів Київстар, Водафон

0-800-500-225 та 116-111

На Національній «гарячій лінії» з попередження домашнього насильства можна отримати:

– інформаційні консультації (інформація про організації та установи, до яких можна звернутися у конкретній ситуації, перелік документів, які необхідно підготувати для звернення та інше);

– психологічні консультації (поради та підтримку психолога анонімно у телефонному режимі);

– правову допомогу (консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації, поради стосовно правильного складання необхідних документів тощо).

  • Омбудсмен з прав дитини в Україні Микола Миколайович Кулеба:

(044) 255-64-50

  • Єдиний телефоний номер системи надання безоплатної правової допомоги:

Зателефонувавши за номером 0 800 213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:

безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

правові консультації;

– роз’яснення з питань отримання безоплатної правової допомоги; 

– інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;

– зв’язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку.

1_11-5480m (1)

“Тиждень толерантності!!!”

Толерантність – це гармонія в багатоманітності.

„Любов виникає з любові, коли хочу, щоб мене любили, я сам першим люблю”.

Григорій Сковорода.

Понеділок 16.11.2020р.

«16 листопада – міжнародний день толерантності», став  початком «Тижня толерантнсті». Для батьків була надіслана інформація через сайт закладу та Viber групи про початок «Тижня толерантності», а також для  колективу ДНЗ № 22 «Джерельце» був оформлений інформаційний стенд «16 листопада – міжнародний день толерантності».

На центральному вході був розміщений плакат «16 листопада – міжнародний день толерантності», де була надана необхідна інформація для працівників, щодо проведення тижня толерантності.

Також в цей день  була проведена акція “Моє передбачення”, мета якої підняти позитивний емоційний стан працівників, підкреслити їхні особливості, але з розумінням, що всі ми різні та з добротою сприймаємо один одного. В акції прийняли участь всі працівники садочку. Практичний психолог пропонував кожному працівнику закладу достати з «Чарівної баночки» своє передбачення.

З групами раннього віку була проведена акція «Долоньки щастя», мета якої розвиток інтересу до творчої діяльності, вчити нести добро іншим через добрі справи. Дітки торкалися своїми долоньками до фарби, та переносини їх на листочки.

Вівторок 17.11.2020р.

В цей день відбулося динамічне заняття на морально – етичну тему з дітьми груп молодшого віку «Добро, як сонце, світить» та виготовлення вітальної листівки «Сердечко».(Додаток 1)

Для педагогів була проведена методика діагностики рівня комуніктивної толерантностві за  В. В. Бойко. Мета діагностики: визначення рівня комунікативної толеранності педагогів. (Додаток 2)

Також у комплексі з діагностикою на виявлення рівня комунікативної толерантності з педагогам була надіслана презентація на тему : «Виховання толерантності починається з педагога», з метою ознайомлення педагогів із поняттям «толе­рантність», «толерантна особистість», категоріями толерантності та інтолерантності. (Додаток 3)

Середа 18.11.2020р.

Зранку  лунали вірші, вислови про добро.  З дітьми середніх групі дітками груп компенсуючого типу було проведене заняття – бесіду «Добре словечко розтопить навіть холодне сердечко». Мета заняття спрямована на виховання культури поведінки і спілкування в людському суспільстві. Під час заняття дітям найбільше сподобалося виготовлення долонек «Дружби». Психолог пропонувала дітям обвести свою долоньку, розмалювати та подарувати іншій дитині. (Додаток 4)

Для батьків практичний психолог запропонувала долучитися до конкурсу

малюнків на тему «Щоб світ добрішим став!», приймали участь всі родини дошкільнят. Батьки разом з дітьми робили малюнки, а надсилали їх до груп у Viber. Найкращі три малюнки будуть розміщені на сайті закладу. Родина, малюнок якої набере більшість голосів, в кінці тижня буде нагороджена почесною грамотою.

Четверг 19.11.20р.

В День толерантності, основну увагу було приділено беспосередньо дітям. Діти старших груп відправились на заняття «Добро врятує світ». В ігровій формі дітей познайомили з поняттям «толерантність», розширили і закріпили уявлення дітей про толерантність.  Діти отримали нові знання про риси толерантної особистості, виготовили емблему толерантності, навчились відрізняти толерантність від терпимості.  (Додаток 5)

Пятниця 20.11.20р

Цей день став прекрасним закінченням «Тижня толерантності», отже 20 листопада – це «Всесвітній день дитини»! Всесвітній день дитини відзначається як день світового братерства і взаєморозуміння дітей, день підтримки діяльності, спрямованої на забезпечення благополуччя дітей в усьому світі. Тому педагоги та батьки отримали у групи інформацію щодо цього свята.

На сайті закладу був завершен конкурс малюнків на тему «Щоб світ добрішим став!», і було визначено родину переможця, ця родина була нагороджена подякою до «Тижня толерантності».

Ось і закінчився «Тиждень толерантності», цей тиждень був цікавий, яскравий та насичений, а також неймовірно завершувався «Всесвітнім днем дитини»! Долучилися до завданнях та акціях абсолютно всі учасники нашого садочка. Мета проведення «Тижня толерантності» була досягнена!

Кондратенко Гордєй, група “Перлинка”

Чучман Назар група “Колобок”

 

Харченко Діана група “Золота рибка”

Петренко Діана група “Казка”

Рефлексія

Минулий тиждень був тижнем психології і ми не залишились осторонь.

Назва тижня «Психолог і Я»

Мета:  забезпечити емоційний комфорт, умови для дружніх взаємин, навчити дітей розуміти свій емоційний стан та емоційний стан інших, розвивати почуття емпатії, спостережливість, виховувати доброзичливе ставлення до інших.

Завдання «Тижня психології»:

  • підвищитиінтереспедагогів і батьків до психології;
  • показатиреальніформироботи, можливостіпсихологічноїслужбидитячого садка;
  • формуватиінтересдорослих до світудитини, прагненнядопомагатийому в індивідуально-особистісномурозвитку;
  • підвищитипсихологічнукомпетентністьпедагогів і батьків ДНЗ.

 

Попередня робота

  • затвердження плану тижніпсихології;
  • поширенняоголошень про тижденьпсихології по групах, бесіди з вихователями;
  • розробкаконспектів занять і бесід;
  • виготовленнянеобхідногоматеріалу( картики для завдань та рекомендацій);
  • підготовкароздатковогоматеріалу, інформаційнихлистів, пам’яток, стінгазет по заявлених тем.

 

Основнийетап:

  • реалізація проекту: спільнадіяльність з дітьми, педагогами та батьками;
  • психологічніакції: «Подаруй обійми», «Країна щасливих дітей».

 

Заключний етап:

  • підведенняпідсумківреалізації проекту;
  • виставки на сайті садочку:дитячихмалюнків «Моя сім’я», виставка малюнків «Калейдоскоп емоцій»; «Колесо життєвого баланса»; фото акції «Подаруй обійми»;
  • підсумки проекту.

Вівторок

Початок неділі ми починаємо з «Дня гарних емоцій»! В цей день була проведена психологічна акція «Подаруй обійми», де усі батьки мали змогу обійняти свою дитинку без усякої на то причини, тим самим подарувати гарний заряд емоцій. Також деяким групам пропонувалося завдання, в якому діти за допомогою батьків малювали свій настрій, потім ці малюнки були розміщені на сайті садочка. Також батьки молодшої групи отримали лекцію  «Познайомтесь – це Я або врахування темпераменту дитини».

Середа

Другий день «Тижня психології» проходив під гаслом – Щасливі, годин не помічають! В цей день проводився онлайн тренінг для педагогів, на тему «Розвиток педагогічної рефлексії». Також, педагоги робили вправу «Колесо життєвого балансу», що допомагає поглянути на себе трохи з іншого боку. Більш цілісно, звернути увагу на різні сфери свого життя та відкрити можливості для розвитку.

Четвер

Третій день «Тижня психології» був присвячений сімейним цінностям, і називався «Тепло сімейного затишку». Завданням цього дня було допомогти діткам зробити малюнок сім’ї , та позначити малюнок «Девізом Вашої родини». Потім робився колаж з малюнків наших В цей день батьки діток старших груп  не залишилися без уваги: кожен мав можливість познайомитись з цікавою інформацію яка приходила їм у групи від психолога:  морально-етична бесіда «Будь добрим – і тобі добре буде»!

Пятниця

Завершувалась неділя «ТИЖНЯ ПСИХОЛОГІЇ» проведенням психологічної акції «Країна щасливих дітей». Діткам пропонувалося зробити серця для своїх любих батьків, та подарувати їх. Ця акція нагадує про доброту і чуйність, співпереживання і щиросердечність, уміння розділити чужий біль, підтримати у важку хвилину. А також прояв любові та вдячності до своїх батьків. В останній день «Тижня психології» в режимі онлайн – конференції підвелись підсумки психологічного марафону: що вдалося, результати залучення батьків, обговорення думок і побажань.Думаємо, що «Тиждень психології» вийшов цілісним і завершеним, адже вдалося залучити всіх співробітників, батьків і дітей.

 

 

план-тижня-психології

ГОТОВНІСТЬ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ
       Якщо Ви збираєтеся віддавати свою дитинку в перший клас , тоді ця інформація саме для Вас!
       Взагалі, на початку весни  у дитячих садочках психологи починають діагностувати діток на рівень психологічної готовності до школи. Але цей рік видався особливим. Не всіх діток удалося перевірити: хтось хворів, хтось був на відпочинку чи в гостях, а потім почався карантин.  Тому сьогодні мені б хотілось підкреслити найголовніше в цьому питанні: чи готова моя дитина до школи?
       Звертати увагу потрібно  на «загальну» готовність до школи. Тут виділяють і біологічний розвиток (зріст, наявність постійних зубів по 2 зверху і знизу) ; психофізіологічні (сформованість дрібної моторики) і взагалі стан здоров’я.  Та «психологічну» готовність до школи. Ось тут я хочу зупинитися та розповісти більш детально.
       Психологами визначено  шкільну готовність як “досягнення такого ступеня розвитку, коли дитина стає здатною брати участь у шкільному навчанні” (Й. Шванцара), або “оволодіння уміннями, знаннями, здібностями, мотивацією та іншими необхідними для оптимального рівня засвоєння шкільної програми поведінковими характеристиками” (А. Анастазі).
Тобто, це про зрілість психіки, де компонентами її виступають:
1. Мотивація (потреба дитинки в спілкуванні з іншими + пізнавальний інтерес). Взагалі, почніть з питання : Чи бажаєш ти йти до школи?
2. Інтелектуальний розвиток (передбачає наявність у дитини кругозору, запасу вже конкретних знань). Більше розповідайте дитині  «Хто Він/Вона?», Ким працюють її батьки, що вони роблять на роботі, навіщо требо приклеїть марку на конверт щоб його відправити. Ніби то елементарні речі, але дитина може цього не знати.
3. Емоційновольовий компонент (це про цілеспрямоване сприймання інформації, достатній рівень уваги ,організованість, самостійність та ін.. ) У школі  вимагатиметься робити не лише те, що хочеться, але і те, що вимагає вчитель, шкільний режим, програма.
4. Соціальна, моральна (вміння взаємодіяти з дорослими та однолітками).
Отже, від багатьох складових залежить готовність дитинки до школи, і якщо Вам вже час туди йти, то підкріпляти і розвивати самостійно ці складові можливо. Існує багато різноманітних вправ , требо лише задатись ціллю.
Всім гарного дня!

 

Заняття для дітей, які відчувають тривогу під час карантину.

Заняття, покликані полегшити прояви тривожності в дитини, мають бути простими. Ідея полягає в тому, щоб полегшити неприємні емоції. Найкраще в цьому допоможуть ігри.

1. Мильні бульбашки

Розслаблене дихання допоможе дитині швидше заспокоїтися. Коли ми глибоко дихаємо, активізується наша парасимпатична нервова система, і це допомагає нам швидко привести тіло в стан спокою. Але іноді буває складно навчити дитину дихати, особливо тоді, коли вона відчуває тривогу.
Найпростіший спосіб навчити дитину глибоко дихати – це пускати разом із нею мильні бульбашки. Видуваючи бульбашки, дитина робить рівномірні вдихи й видихи, а вигляд бульбашок заспокоює її.
Як виконувати:
наповніть банку мильною водою. Візьміть соломинку або трубочку, через яку пускатимете бульбашки;
покажіть дитині, як можна видути велику бульбу, зосередившись на диханні; запропонуйте дитині спробувати пускати бульбашки самостійно. Заохочуйте її щоразу, коли вона добре виконуватиме цю вправу.

2. Банка з тривогами

Ця вправа призначена для того, щоб дитина могла висловити вголос свої тривоги й позбутися їх.
Як виконувати:
-візьміть склянку або бляшанку з кришкою;
-візьміть ручку й папір;
-щоразу, коли дитину щось турбуватиме, вона повинна записати це на папері й покласти в банку.
Ще один варіант такої вправи – ведення щоденника занепокоєння.

3. Заспокійлива коробка

Що турбує вашу дитину? Що здатне її заспокоїти? Вам потрібно знати відповіді на ці питання.
Сядьте поряд зі своєю дитиною, зберіть в одну коробку речі, які її заспокоюють. Щоразу, коли вона відчуватиме тривогу, речі з коробки допоможуть їй заспокоїтися.
Як виконувати:

візьміть коробку й покладіть у неї речі, які подобаються дитині (наприклад, її улюблену іграшку, книгу або картинку). Сюди також можна покласти м’ячики, які дитина стискатиме, відчуваючи стрес, а також інші подібні предмети.

4. Розфарбовування камінчиків

Малювання має терапевтичний ефект. Розфарбовуючи камінчики в різні кольори, можна допомогти дитині впоратися з тривогою.
Як виконувати:
зберіть гладкі морські камінці в коробку. Скажіть дитині, що ці камінчики заспокоюють;
коли дитина починає тривожитися, запропонуйте їй узяти з коробки камінчик і розфарбувати його;
використовуйте акрилові фарби, які можна змити, якщо камінчики закінчаться.

5. Баночки з блискітками

Це заняття добре заспокоює дитину. Зробити для дитини баночку з блискітками досить легко.
Як виконувати:
-вам знадобляться невелика прозора баночка з водою, гарячий клей, блискітки й харчовий барвник;
наповніть половину банки водою, додайте одну-дві краплі харчового барвника;
додайте у воду трохи блискіток;
-в інших банках змішайте гель для волосся й воду. Добре перемішайте, поки гель не розтане;
додайте гель у баночку. За допомогою клею приклейте кришку до баночки.
Щоразу, коли дитина відчуватиме тривогу, дайте їй баночку й запропонуйте декілька разів перевернути її догори дном. Навчіть дитину робити повільні вдихи й видихи, коли вона спостерігає за тим, як блискітки повільно опускаються на дно.

6. Заспокійливе відео

Відчуваючи тривогу, дитина усвідомлює, що ситуація виходить із-під контролю. Але це не так. Допоможіть дитині зрозуміти, що коли вона раніше справлялася з нападами тривоги, то може впоратися й зараз. Усе, що вам для цього потрібно, – зняти відео.
Як виконувати:
попросіть дитину розповісти, що вона робить, відчуваючи тривогу. Зніміть це на відео;
дитина може навіть показати, як саме вона справляється з тривогою;
також вона може порадити іншим дітям, як упоратися з тривогою;
коли вона наступного разу відчує напад тривоги, просто покажіть їй це відео.

7. Щасливий мозок – неспокійний мозок

Це веселе заняття. Вам знадобляться аркуш паперу, олівці, клей і вирізані з журналів фрази й картинки.
Як виконувати:
-на папері намалюйте два контури обличчя, повернених одне до одного;
-одне обличчя назвіть «щасливий мозок», інше – «неспокійний мозок»;
-запропонуйте дитині написати під зображенням неспокійного мозку все, що її турбує, або ж вирізати відповідні картинки і фрази з журналів;
-під зображенням щасливого мозку дитина повинна написати все, що робить її щасливою.

8. Гра в детективів

Це чудовий спосіб допомогти дитині впоратися з тривогою і знайти логічне пояснення причин свого занепокоєння.
Як виконувати:
знайдіть занепокоєння. Запропонуйте дитині визначити, які думки змушують її тривожитися.
пошукайте докази. Наступний крок – знайти докази, щоб перевірити обґрунтованість занепокоєння дитини. Ставте запитання, щоб зрозуміти, звідки в неї беруться тривожні думки. Запитайте, що змушує її так думати: конфлікт у школі чи вдома, те, що вона побачила по телевізору тощо.
подолайте думки. Ґрунтуючись на доказах, запропонуйте дитині подолати думки, що викликають у неї тривогу.

9. Записи на папері

Записи допоможуть дитині творчо виразити свої почуття. Вони також слугуватимуть дитині нагадуванням про те, що їй до снаги побороти свою тривогу.
Ця вправа має кілька варіантів:
-«Тривога каже, але я знаю». Розділіть аркуш паперу на дві колонки. Одну назвіть «Тривога каже мені», другу – «Але я знаю». У першій колонці дитина називає свої тривожні думки, у другій – логічні аргументи, які їх спростовують.
-«Інструкція до тривоги». Вона допоможе дитині згадати, що їй потрібно робити, коли вона тривожиться. Записана інструкція допомагає дитині легше згадати щось.
-«Я турбуюся, коли …». Дозвольте дитині написати список речей, які її турбують. Запропонуйте внизу намалювати схвильоване обличчя.

Порас карантину

Розпорядок дня та розмови про вірус: як взаємодіяти з дітьми під час карантину від експетів:

 

Понеділок 11.11.2019р.

Початок «Тижня толерантнсті». Для батьків та колективу ДНЗ був оформлений інформаційний стенд «16 листопада – міжнародний день толерантності».

На центральному вході була встановлена «Скринька добрих побажань», де батьки, діти або педагоги могли написати добрі побажання працівникам закладу.

Дня толерантності  була проведена акція “Обійму безкоштовно”. В акції прийняли участь лідери груп, які зустрічали всіх на вході у садочок з плакатами.

Мета акції – визначити найтолерантнішу людину садочку та навчитися бути толерантними – була досягнута. Діти залюбки дарували обійми друзям, педагогам та працівникам навчального закладу.

З дітьми дитячого садочку також була проведена акція «Обійму безкоштовно», яка дуже сподобалася дітям, вони були активні та веселі, кожен хотів прийняти участі в акції.

 

Вівторок 12.11.2019р.

В цей день відбулося динамічне заняття з дітьми групи раннього віку групи «Віночок дружби». Діти слухали пісні про дружбу, добро. Водили хоровод.

Для педагогів була проведена методика діагностики рівня комуніктивної толерантностві за  В. В. Бойко. Мета діагностики: визначення рівня комунікативної толеранності педагогів.

Також у комплексі з діагностикою на виявлення рівня комунікативної толерантності з педагогами було проведено заняття з елементами тренінгу «Виховання толерантності починається з педагога».

Мета: ознайомити педагогів із поняттям «толе­рантність», «толерантна особистість», категоріями толерантності, показати багатоаспектність цього поняття, створити умови для мотивації толерант­ності в педагогів, гармонізувати взаємини в колективі.

Середа 13.11.2019р.

Зранку  лунали вірші, вислови про добро.  З дітьми молодших груп було проведене заняття – бесіду «Вчимося доброти у сонечка».  Мета – виховати в дітей почуття дружелюбності, вміння оцінювати свої вчинки, проявляти доброту по відношенню до інших. Під час заняття було використано багато цікавих вправ але найбільше дітям сподобалася  музико-терапія, досліднецька вправа «Яке добро на  дотик?» та релаксаційна вправа «Сонячні зайчики». Діти за допомогою вихователя створили спільний коллаж «Долоньки доброти». Кожна група виділилася креативністю та яскравістю під час художньої творчості.

Четверг 14.11.19р.

В День толерантності, основну увагу було приділено беспосередньо дітям. З дітьми середньої групи було проведено заняття-бесіду «Дружба – найдорожча цінність». Метою заняття було розширити і поглибити поняття дружби і товаришування; закріпити уявлення дітей про товариські взаємини, дружбу, взаємодопомогу і спонукати їх до товаришування; виховувати бажання бути справжнім товаришем. В кінці заняття діти створили коллаж «Дерево дружби», під час виконаня творчого завдання кожна група проявила креативність, неповторність.

 

Діти старшої групи відправиися в «Подрож по країні Толерантності» під час заняття. діти познайомилися із безліччу міст, а саме: місто Доброти, місто Мудреців, місто Посмішок та місто Чарівних слів. В ігровій формі дітей познайомили з поняттям «толерантність», розширили і закріпили уявлення дітей про толерантність, формували толерантність мислення і поведінки дітей через ігрову діяльність. Діти виготовили аплікацію на тему «Голуб миру».

Пятниця 15.11.19р

З самого ранку у дитячому садочку панувало добро. Батьки та вихователі приймали участь в акції «Поділись своїм настроєм». Всі учасники виховного процесу отримували послання з побажаннями та порадами, кожен хто отримав послання, дав зворотній зв’язок. Акція «Поділись своїм настроєм» сприяла налагодження стосунків батьків та вихователів.

Ось і закінчився «Тиждень толерантності», цей тиждень був цікавий, яскравий та насичений цікавими видами діяльності. Всі учасники навчального процесу взяли активну участі у проведенні занять, акцій. Як казав український  просвітительгуманістфілософпоетпедагог Григорій Сковорода «Толерантність – це гармонія в багатоманітності. Любов виникає з любові, коли хочу, щоб мене любили, я сам першим люблю»

 

“Дошкільник на порозі школи”

 

Психологічна готовність дитини до школи

10 заповідей виховання для батьків

Будьте в курсі

Ви вирішили покарати дитину

Дитина з агресивною поведінкою

Ігрова діяльність дошкільнят

Комунікативні аспекти емоційного розвитку дітей

Креативний розвиток дітей

Криза трьох років

Пізнавальний процес дитини раннього віку

Правила побудови стилю поведінки з дітьми

Чого бояться наші діти

ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ

 Всеукраїнські безкоштовні

Всеукраїнська дитяча лінія

«Телефон довіри»  8 800 500 21 80

За цим номером будь-яка дитина та дорослий, навіть з найвіддаленішого населеного пункту України може звернутися, почути відповідь на важливі, без перебільшення, болючі питання та отримати кваліфіковану консультацію психологів, юристів, педагогів – дітям, батькам.

Працює з 09:00 – 21:00

Консультація з питань всиновлення, створення дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї   8 800 50 543 30

Національна «гаряча лінія» з питань насильства та захисту прав дітей  8 800 500 33 50

Національної лінії Телефону Довіри з проблеми ВІЛ/СНІД

8 800 500 45 10

Цілодобово, анонімно, безкоштовно Національна «гаряча лінія» по запобіганню торгівлі людьми   8 800 500 22 50

 Телефони довіри в Сумах

 Сумський телефон довіри (цілодобово)

33 40 50

Сумський обласний кризовий центр (з 8.00 до 17.00)

60 18 58

Сумський міський кризовий центр

62 18 34

Клініка, дружня до молоді

32 72 00

Для батьків (Телефон Довіри) з 8:00 до 17:00

65 88 89